נווט אלינוחייג עכשיו
וטרינר במרכז

וטרינר במרכז - איך נדע לאיזה וטרינר ללכת?

בעלי חיות מחמד הגרים במרכז הארץ יעדיפו וטרינר במרכז שקרוב למקום מגוריהם, אולם למרות העדפה זאת, הם לא תמיד הם יטפלו במרפאה שבהכרח נמצאת בעיר המגורים שלהם, שכן השיקול החשוב ביותר הוא טובת חיית המחמד. כשזה מגיע לבריאות של האהובים שלנו אנו נבחר את הוטרינר לפי איכות הטיפול והשירות, ולא בהכרח לפי הקרבה הגיאוגרפית.

המרפאה Vets4Pets אמנם נמצאת ביפו, אך מגיעים אלינו גם ממקומות מרוחקים יותר כמו פלורנטין, שכונת שפירא, חולון, הרצלייה ואפילו ירדן. לקוחותינו שהולכים איתנו שנים, ממשיכים להגיע אלינו גם כאשר הם עוברים לגור רחוק יותר, לכן אם אתם גרים במרכז, ומחפשים וטרינרים במרכז או וטרינר בתל אביב אל תהססו להרים אלינו טלפון.

המרפאה הוטרינרית ממוקמת ברחוב יהודה הימית ביפו, אזור שמתרענן ומתפתח מיום ליום. צעירים רבים, סטודנטים, משפחות צעירות ואנשים מכל הגילאים נוהרים לגור בו. כמובן שבעקבות זאת גם ריכוז חיות המחמד נמצא בעליה מתמדת. אנו גאים להגיד ש-Vets4Pets הייתה המרפאה הראשונה שנפתחה באזור בשנת 2008, ע"י הבעלים ד"ר דיויד כהן (שבזמנו היה הבעלים גם של המרפאה בהרצליה פיתוח). מאז ועד היום אנו שמנו הולך לפנינו כמרפאה מקצועית עם שירות אישי וניסיון של למעלה מ-30 שנה.

 

הערך המוסף שלנו: טיפול אוהב ומסור

כשמרפאות וטרינריות קיימות בשפע בתל אביב בפרט ובמרכז בכלל, בעלי חיות מחמד מחפשים וטרינר עם ערך מוסף שייתן להם סיבה לבוא במיוחד אליו ולא אל כל אחד אחר. גם אם מדובר רק בחיסונים לכלב או לחתול וגם אם מדובר על מקרים יותר מורכבים ולא שגרתיים, לעיתים מיקום המרפאה ישחק תפקיד קטן יותר בהעדפה למקום הטיפול. אם מצאת וטרינר שאתה סומך עליו בעיניים עצומות, אחד שהוא מקצועי, עירני, קשוב, יסודי ושתמיד ישים את בריאות חיית המחמד שלך במקום הראשון, אתה תמשיך איתו לאורך כל הדרך, גם אם תצטרך להיכנס לאוטו כדי לנסוע אליו. 

על בריאות חיות המחמד שלנו לא מתפשרים, ואצלנו תקבלו את השקט הנפשי מהידיעה שהכלב או החתול שלכם נצא בידיים הכי טובות שיש! ניתן ליצור קשר עם מרפאה וטרינרית וטס4פטס בטלפון 03-6833396 או בקישור הבא

וטרינר מקצועי במרכז
דורג על ידי מירי ראובן
5